Американка подала до суду на вчителів, які підштовхували дітей до ЛГБТ-руху

26 січня 2022 р. \ оновлено 22 лютого

Жителька Каліфорнії Джессіка Конен подала позов до суду на вчителів, які направляли її доньку до трансгендерної самоідентифікації. В багатьох американських школах за останні кілька років засновано сотні так званих «ЛГБТ-клубів» або «клубів рівності», на яких педагоги нав’язують схвалення чи навіть вдаються до навіювання приналежності до ЛГБТ-спільноти.

Минулого тижня Джессіка Конен, мати учениці однієї з Каліфорнійських шкіл, подала позов проти двох вчителів та чиновників шкільного округу Спрекельс Юніон зі звинуваченнями в нав’язуванні її дитині ідей про її тренсгендерну ідентичність. Вчителі державної школи залучали до роботи в так званому «Клубі рівності» учнів, яких вважали потенційно схильними до нетрадиційної самоідентифікації.

В позові американка зазначила, що на засіданнях Клубу рівності вчителі Калдієра та Баракі навчали учнів ідеологічній базі ЛГБТ і підштовхували до визначення себе гомосексуалістами чи небінарними особами. Ці заняття мали негативний вплив на дочку пані Конен, її усвідомлення себе. Цікаво, що активна діяльність клубу припала на час офлайн-навчання і коли учні пізніше навчалися дистанційно, то криза самоідентифікації підлітка стала менш помітною.

«Моя донька… Я люблю її, і вона заслуговує на справедливість… Їхня тактика огидна. Мене, як матір, це турбує, тому що це моє право бути її мамою, а вони забрали це у мене», — сказав Конен в інтерв’ю Fox New. Вона має намір боротися в суді за звільнення вчителів і відшкодування завданої шкоди, а також притягнути до відповідальності освітніх чиновників, які систематично проштовхують нав’язування ЛГБТ-ідеології в державних школах (лише минулого місяця Асоціація вчителів Каліфорнії (CTA) провела конференцію щодо боротьби з активністю груп консервативних батьків).

Каліфорнія вважається одним із «найпрогресивніших» штатів щодо гендерного законодавства. Всі державні школи в своїй роботі включають принципи «недискримінації людей за гендерною ознакою», що означає усіляку підтримку та навіть сприяння всім експериментам людей із власною ідентичністю. В школах штату діє так звана «політика батьківської таємниці», коли вчителі без залучення батьків чи інших опікунів повинні сприяти трансгендерному вираженню учнів. На практиці це означає посилення ролі школи на виховання і цінності дитини та перешкоджання корекції батьками будь-яких відхилень дитини.

Приклад пані Конен не є одиничним. Батьки з різних штатів багато років борються за можливість навчання дітей без розтління і шкідливих ідеологій. Негативні тенденції в системі державних шкіл підштовхують батьків обирати навчальні заклади, засновані християнами.